آمَد و شُد

آمَد و شُد

علاقه‌مند به علوم اجتماعی، هنرهای تجسمی، فلسفه و ادبیات.
ساکن تهران و سرگردان در سایر سرزمین‌ها.
در تلاش برای دیدن و شنیدن هرچه بیشتر.

آب طلا!

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹ ق.ظ

به خاطر دارم از بچگی تا به امروز چند باری که اتفاق سهمگین و غیر منتظره‌ای رخ داد و من دچار ترس و استرس شدیدی شدم، مادرم یا یکی از اطرافیان یه حلقه‌ی طلا یا هرچیزی که در دسترسشون بود و از جنس طلا بود رو داخل یه لیوان آب انداختن و به زور اون آب رو توی حلقوم من ریختن. قدیمی‌ها اعتقاد داشتن که "آب طلا" باعث آرامش می‌شه.

من واقعاً دلم نمی‌خواست اون آب رو بخورم... آبی که توش حلقه‌ای بود که آغشته به عرق دست و انواع میکروب‌ها بود. این حرکت خشم و عصبانیت رو به وحشت و اضطرابم اضافه می‌کرد و من زیر بار این همه احساسات ناگوار له می‌شدم.

آب طلا به احتمال قوی چیزی جز خرافات و اراجیف نیست و هیچ خاصیتی نداره. اگر هم به فرض داشته باشه به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی میل ندارم که با این روش استرسم رو درمان کنم.

حدیث ملاحسینی 

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۰۲/۰۵/۲۶
حدیث ملاحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی