آمَد و شُد

آمَد و شُد

علاقه‌مند به علوم اجتماعی، هنرهای تجسمی، فلسفه و ادبیات.
ساکن تهران و سرگردان در سایر سرزمین‌ها.
در تلاش برای دیدن و شنیدن هرچه بیشتر.

تصور کن...

جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۴۸ ب.ظ

چند سال پیش با یه دوستی از هر دری صحبت می‌کردم. یه بار بهش گفتم تصور کن، ۵۰ سال پیش بود و من لیسانسم رو از دانشگاه تهران گرفته بودم و برای فوق لیسانس و دکترا اعزام می‌شدم پاریس و بعد از اتمام تحصیلاتم برمی‌گشتم ایران و خدمت می‌کردم. رویه‌ی اون نسل برام درخشان، امیدوار کننده و دوست داشتنی بود... 

دوستم گفت حس وطن‌پرستیت ستودنیه، اما متأسفم که عده‌ای با روی کار اومدنشون رویاهات رو نقش بر آب کردن و در آخر جمله‌ی خودم رو به خودم تحویل داد، "بد نیست گاهی از محالات حرف بزنیم".

حدیث ملاحسینی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۸
حدیث ملاحسینی

نظرات  (۲)

شکر خدا که حق به حق دار رسید و به جای شما خونخوارهای وحشی که تو این صد روز دیدیم

افرادی دلسوز و انسان سر کار هستن.

من یکی تا آخرین نفس پای جمهوری اسلامی و اقای خامنه ای که جز صبر و مهر ازش ندیدم هستم.

درد و بلاش تو سر شما وحشیای عقده ای خودخواه و زورگو

خدا دیده که شما رو بجون هم انداخته و عرضه ای بهتون نداده

پاسخ:
سلام بر شما.

آره تصورش خیلی قشنگه

مثلا من تصورم این بود که: کارشناسی پرستاریمو دانشگاه تهران می گرفتمو بعد کارهامو انجام می دادم برای مهاجرت و می رفتم یکی از بهترین بیمارستان های آمریکا مشغول به کار می شدم با یه سابقه عالی از مقاله و سابقه تحصیلی فوق العاده

چه شود

پاسخ:
قشنگ بود
با این تفاوت که من برمی‌گشتم و جایی برام بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی