آمَد و شُد

آمَد و شُد

علاقه‌مند به علوم اجتماعی، هنرهای تجسمی، فلسفه و ادبیات.
ساکن تهران و سرگردان در سایر سرزمین‌ها.
در تلاش برای دیدن و شنیدن هرچه بیشتر.

... روز مانده به عید

جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱، ۰۳:۰۱ ق.ظ

پدرم همیشه تعریف می‌کنه که وقتی دانش‌آموز بودن، از اول زمستون روی تخته‌ی کلاس هر روز می‌نوشتن که چند روز مونده به عید.

۹۰ روز مانده به عید، ۶۰ روز مانده به عید، ۲۵ روز مانده به عید، ۱۰ روز مانده به عید و... 

روزشماری و انتظار قشنگی بوده. از جنس معدود انتظارهایی که آدم حین صبر کردن حالش خوبه و دلش خوشه. 

حدیث ملاحسینی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۵
حدیث ملاحسینی

خاطره

عید

نظرات  (۳)

قدیم انتظارش قشنگ بود چون عید واقعا عید بود

الان انقدر همه توی دردیم که عید هم بی معنی شده

من حتی دوران خدمتمم انتظار نکشیدم و یه هو دیدم عه تموم شد. یعنی انقدر عادت کرده بودم. کلا آدمی هستم که وقتی تو فاک باشم زود بهش عادت میکنم و قبول میکنم که دیگه همینه دیگه...

پاسخ:
بنی آدم بنی عادته انگار.
هم می‌تونه خصلت خوبی باشه و هم ترسناک.

برادر هم دقیقا این کار را شروع کرده،چون پدر خاطره را برایش تعریف کرده بود.

حالا دیگر انتظار را دوست دارد.

 

پاسخ:
خیلیم عالی :)
۰۵ اسفند ۰۱ ، ۰۶:۱۴ آقای فِلینت

روزشماری کلا خوبه ، مثل سرباز ها که آخرای خدمت می گن 

نبود ! 2ماه و یا نبود 1هفته

پاسخ:
سربازی... عالمی که هرگز تجربه‌ش نخواهم کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی