آمَد و شُد

آمَد و شُد

علاقه‌مند به علوم اجتماعی، هنرهای تجسمی، فلسفه و ادبیات.
ساکن تهران و سرگردان در سایر سرزمین‌ها.
در تلاش برای دیدن و شنیدن هرچه بیشتر.

عکس‌هایی از سفر متین‌آباد

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۰۵ ق.ظ

همان عکس‌هایی که قرار بود روز ۲۹ اردیبهشت منتشر بشن.

حدیث ملاحسینی 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۰۲
حدیث ملاحسینی

سفر

متین‌آباد

نظرات  (۳)

پیرو کامنت اول

اتفاقا خودم شخصا کاملا مخالف قراردادن عکس اونم به این شکل یهویی در پستهای بلاگم. به خاطر رعایت حق مخاطبایی مثل من که حجم نت براشون خیلی مهمه و بعضا وسواس گونه عادت دارن وبلاگهای مورد علاقشونو رو ریفرش و چک کنن این عکسها هربار حجم زیادی میبره.

خودم که وب ورزشی داشتم، برا رعایت حال مخاطبهام عکسهای حجم بالا و والپیپرها رو لینک میدادم. مثلا مینوشتم عکس اول عکس دوم و ... که هر کس خواست خودش کلیک کنه.

بشدت با نشرشون در محیط تلگرام و اینستاگرام موافقم. اینستا که خودم به دلیل همین وسواس داشتن رو حجم نتم اصلا ندارم. ولی تلگرام گزینه دانلود اختیاری داره و این گزینه عالیه برای من مخاطب.

عکسها هم تاکید میکنم  عالین. ولی خوب برای یکبار دیدن. نه برا اینکه هربار بلاگ شما رو باز کردم رفرش بشن.

پاسخ:
ممنون از این گوشزد به‌جایی که داشتی. 
تابحال دقت نکرده بودم به این موضوع.

دست مریزاد. اون کاشیکاری چه جذابه... اشکال نداره بپرسم متین‌اباد کجاست؟

پاسخ:
ممنونم از لطفت. 
متین‌آباد توی کویر نطنز هست.

  یک نباید سخت"

نباید بلاگت را تا الان از عکس هایی که می گرفتی محروم می ساختی!

نقطه روی گلبرگ.

 

پاسخ:
از این به بعد بیشتر عکس می‌ذارم.
صفحه اینستاگرام و تلگرام وبلاگ هم به زودی راه اندازی می‌شه که عکس‌های بیشتری منتشر خواهم کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی