آمَد و شُد

آمَد و شُد

علاقه‌مند به علوم اجتماعی، هنرهای تجسمی، فلسفه و ادبیات.
ساکن تهران و سرگردان در سایر سرزمین‌ها.
در تلاش برای دیدن و شنیدن هرچه بیشتر.

قرار بود مطلب دیگری بنویسم

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۴۲ ق.ظ

سه نفر دیگه به نیستی فرستاده شدن. تمام شد، هیچ کاری هم نمی‌شه کرد جز فکر و غصه و غصه و فکر.

امروز این قسمت از شعر سهراب سپهری رو مدام توی ذهنم مرور می‌کردم:

"نیست رنگی که بگوید با من

اندکی صبر سحر نزدیک است

هر دم این بانگ بر آرم از دل

وای این شب چقدر تاریک است"

.

همچنین این قسمت از موزیک Evanescence به اسم Like you:

  Stay low, soft, dark and dreamless" 

Far beneath my nightmares and loneliness 

I hate me for breathing without you 

"I don't want to feel anymore for you 

با تاکید روی بند سوم...

 

حدیث ملاحسینی 

 

موافقین ۴ مخالفین ۲ ۰۲/۰۲/۳۰
حدیث ملاحسینی

نظرات  (۳)

این نیز بگذرد

پاسخ:
این هم می‌گذره، اما بهای سنگینیه...
۰۱ خرداد ۰۲ ، ۲۱:۱۹ سید محسن موسوی

میل و ارزوی موفقیت، مانع فروتنی است

پاسخ:
جمله‌ی قابل تأملیه. اما ارتباطش رو به پُست من توضیح بدید. سپاس

من واقعا نمیدونم چقدر حقیقت داره اعترافاتشون !

هم باورم نمیشه هم احساس میکنم اینا پیی اعدام رو به تنشون مالیده بودن ..

پاسخ:
منم نمی‌دونم... فقط گیج و غمگینم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی