آمَد و شُد

آمَد و شُد

علاقه‌مند به علوم اجتماعی، هنرهای تجسمی، فلسفه و ادبیات.
ساکن تهران و سرگردان در سایر سرزمین‌ها.
در تلاش برای دیدن و شنیدن هرچه بیشتر.

مَه و خورشید و گربه

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲ ق.ظ

این سه اثرم در نمایشگاه گروهی "ارتباط" واقع در نگارخانه فرهنگسرای ابن‌سینا به نمایش درآمد.

تکنیک: دیجیتال و قابل سفارش در ابعاد مختلف.

حدیث ملاحسینی 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۰۳
حدیث ملاحسینی

نظرات  (۱)

ماه و ستاره رو دوسش دارم. خورشید هم ترکیب رنگش خیلی جذابه ولی خوب تک چشم همیشه برامون چون یادآور غولهای کودکیه یکم ترسناکه. گربه که کلااااا ترسناکه :(

 

در کل بخوام انتخاب کنم ماه و ستاره رو انتخاب میکنم خودم پیام ارتباط هم کامل ازش میگیرم. 

خورشید انتخاب بعدیمه. مثلا میشه جای مردمک چشمش کره ی زمین رو گذاشت. یاد این رباعی مولانا میفتم با طرح خورشید:

در هر فلکی مردمکی میبینم

هر مردمکش را فلکی میبینم 

ای احول (یعنی لوچ و دوبین) اگر یکی دو میبینی تو

برعکس تو من دو را یکی میبینم....

 

فرهنگسرا نزدیکمونه اگه فردا هم هست یه سر بزنم

پاسخ:
مرسی که خوب دقت کردی بهشون. من خودم عاشق گربه‌م. 
نمایشگاه دو روز پیش تمام شد. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی