آمَد و شُد

آمَد و شُد

علاقه‌مند به علوم اجتماعی، هنرهای تجسمی، فلسفه و ادبیات.
ساکن تهران و سرگردان در سایر سرزمین‌ها.
در تلاش برای دیدن و شنیدن هرچه بیشتر.

واگویه‌ی شماره ۲۳

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۳:۱۴ ب.ظ

باید همه چیز تغییر کند، این گریزناپذیر است. 

اما باید با این رویکرد وارد فاز جدید شد که در آن موقعیت مطلوب هم چندان خبری نیست.

حدیث ملاحسینی 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۸
حدیث ملاحسینی

نظرات  (۲)

جمله ی اول تو آدما عام نیست. همیشه آدما در برابر تغییر دو دسته هستن و من خودم جزو کسایی هستم که تو زندگی ترجیح میدم کمترین انرژی رو برای تغییر هزینه کنم. شاید چون به قول شما با کاملا موافق این فرضیه هستم که بعد تغییر هم آش دهن سوزی تو کاسه م نمیریزن. صد در صد موافقم و البته با باید همه چیز تغییر کند هم مخالفم. 

ترجیح میدم انرژیمو نگه دارم و خودمو با تغییرات وفق بدم تا اینکه خودم عامل تغییر باشم.

اصالت دو دسته بودن آدما در برابر تغییر رو باید پذیرفت. 

پاسخ:
شاید هم اصالت چند دستگی آدم‌ها رو در برابر تغییر باید پذیرفت.
۰۸ بهمن ۰۲ ، ۲۰:۴۴ سروش نظیری

آفرین. خوشم اومد. 

پاسخ:
مخلصم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی