آمَد و شُد

آمَد و شُد

علاقه‌مند به علوم اجتماعی، هنرهای تجسمی، فلسفه و ادبیات.
ساکن تهران و سرگردان در سایر سرزمین‌ها.
در تلاش برای دیدن و شنیدن هرچه بیشتر.

گلودردی که به ناچار باید شدید بشه

چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۵۱ ق.ظ

حدود یک هفته‌س که گلو درد خفیفی دارم و تلاش کردم با قرص سرماخوردگی، بُخور آب‌جوش و بنا به توصیه‌ی برخی دوستان، نوشیدن آرام آرام مایعات گرم از تشدیدش جلوگیری کنم. اما این تلاش‌ها و اقدامات افاقه نکرد و درنهایت امروز در دام یک گلودرد خانمان‌سوز افتادم.

ناگفته نماند که صبح وقت لیزر داشتم و اتاق لیزر، درحالی که منِ بینوا چیزی بر تن نداشتم، برای خودش زمهریری بود. لحظه‌ای حس کردم که نیازی به دستگاه لیزر نیست، بلکه همین سرما کافیه برای این که هرچی موی زائد هست رو از ریشه خشک کنه.

گویا پیشروی گلودرد و سرماخوردگی امریست گریزناپذیر و همه‌ی اقدامات برای مهار زودهنگام و تسکینش محکوم شکسته. 

حدیث ملاحسینی 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۸
حدیث ملاحسینی

روزمره

سرماخوردگی

گلودرد

نظرات  (۲)

۱۴ بهمن ۰۱ ، ۱۹:۵۶ علیرضا اخلاقی

من هم تو این زمینه همیشه شکست می خورم. چرا که در نهایت طول دوره درمان داره و اینکه باید منتظر بود. تحمل کرد و در حسرت فردای بهتر، سوخت و ساخت :-)

پاسخ:
والا این مدلش هی می‌ره و میاد. تمومی نداره.

سلام 

خیلیا از اطرافیانم بیمار شدن دور از جونتون

بیماریای مزمن چند هفته ای

ویروس های بدی اومده

توصیه ‌اینه حتما به پزشک مراجعه کنید.

پاسخ:
سلام بر شما
بله مراجعه کردم و ممنون از توجهتون.
جالبه که توی دوره‌ی کرونا اصلا بیمار نشدیم ولی الان سیل بیماری راه افتاده و اطرافیان منم خیلی درگیرن.
خوب باشید همیشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی